Jan. 7, 2011

Det har nästan gått en månad sedan jag gjorde senaste inlägget! Typiskt då... Men jag har faktiskt haft fullt upp så jag får skylla på det. Praktiken har upptagit praktiskt taget hela dagarna och kvällarna har ägnas åt umgänge med vänner eller sömn. Sen har det ju varit jul och nyår och jag har haft sjukt mysigt. Åkte nämligen ner till Katrineholm några dagar innan jul och har firat ihop med Marcus. Jag älskar honom och hans familj <3 Jag känner mig så avspänd, glad och välkommen dit. Väl i Katrineholm hjälpte jag Marcus att flytta också eftersom han äntligen fått tillgång till lägenheten.

Usch vad jag inte hade lust att åka hem igen... Men jag är i alla fall sjukt peppad på att flytta ner dit nu. Vill kunna göra det på momangen egentligen. Men har inget jobb och ingen inkomst och min praktik är ju här i Söderhamn. Det gäller att börja diskuterar tanken med Marcus och arbetsförmedlingen nu. Kanske skulle jag kunna skaffa mig en annan praktik där nere? och kanske få bo ihop med Marcus tills dess att jag kan försörja mig och flytta själv? hmm... Åter igen måste jag ta tag i saken och se till att det rör på sig!

Nere i Katrineholm köpte jag ett Nintendo Wii också <3 jag har velat haft ett länge men har inte gjort mig råd med ett förens nu. Dock är det tråkigt att alla spel och tillbehör ska vara så pass dyra när man inte har mycket pengar T__T

Och strax efter att jag köpt det så börjar telefonen så klart krångla. Den går inte att ladda längre. Var med den till Expert idag och de tog emot den och skickade iväg den. Nu hoppas vi bara på att jag får den lagade eller får en ny. Har inte råd att köpa en för tillfället...

på manga och animefronten har det varit sjukt lugnt. Har inte haft tid och krafter över till sånt... Just nu finns bara spelen i mitt liv... eller något liknande i alla fall xD

Till mitt wii har jag Epic Mikey och Zelda: twilight princess som jag för tillfället varvar med att spela (för att inte nämna lite wii sports + resort ;)). Hemma hos jossan spelar vi Samurai Warriors 2 och Kingdom Hearts. Provade häromdagen också på att spela Fable 3 men hann inte köra så mycket av det.


Antagligen kommer de kommande inläggen handla om praktiken eller spelandet just nu eftersom det känns som om det är det som ligger i första hand i mitt liv just nu...


Åhh, måste ju också få berätta hur oerhört mycket jag ser fram emot Uppcon! några månader kvar men ändå. Uppcon är en liten motivation till min viktkamp och även ett bev

is på att det framöver kommer komma något som är bra, roligt och positivt! Skulle verkligen vilja göra en cosplay men jag har inte några bra idéer och inga pengar till det... Jaja vi får se hur det blir. Ska försöka spara ihop lite pengar till det i alla fall <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0