Nov. 25, 2010

Idag tycker jag inte om mig själv. Jag är bitter och sur och hittar bara en massa problem. Jag skjuter ifrån mig allt detta så att ingen märker något. Inte förens nu. Allt bara går ut över en person och det är därför jag inte är glad på mig själv. Jag vet att det är orättvist men jag kan inte låta bli.

Och nu sitter jag här och tycker synd om mig själv. Jag skulle ge mig en riktig örfil om det faktiskt gick. Det spelar väll för fan ingen roll att vissa saker är skit. Jag behöver väll inte förstöra de saker som faktiskt är fantastiska i mitt liv??

jag ångra massa. Alla hätska ord och de elaka komentarerna. Nu får jag väll för fan ta och skärpa mig, när det fortfarande finns saker kvar att kämpa för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0