Bio okt/nov

Det är två filmer som jag särskillt ser fram emot för tillfället. Först är det Scott Pilgrim vs The World, som har premiär den 29e oktober. Den verkar sjukt rolig och Michael Cera är toppen som en mysig nörd och tror jag gör filmen toppen :D


Den andra filmen är kanske lite självklart Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1 (blir ett lite tråkigt namn xD). Harry Potter har hängt med mig sedan första boken kom ut och jag har växt upp tillsammans med böckerna. Filmerna är aldrig lika bra som böckerna men en helt ok tappning i vilket fall. Nu ser jag fram emot början av slutet. Jag hoppas verkligen de fått med allt det mörker som finns i boken och som blivit utlovad i filmen. Jag vill inte ha några barnsligheter här nu, gör ett bra slut! Premiär den 19 november. Del två kommer kunna bli en läglig födelsedagspresent till mig nästa år ^_^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0