Nov. 23, 2010

Ghhhaa! jag har fastnat med mitt anime-kallande igen! Tror det beror på att jag har så många långa serier igång samtidigt... Jag gillar inte för långa serier till att börja med och jag är mer en shojo-människa än shonen. nu sitter jag här med över hälften av Bleach kvar och jag vill inte tänka på hur många One Piece-avsnitt som ligger framför mig... Sen håller jag på med InuYasha och D. Grey-man också >_____<

Till det så har jag en hel hög serier jag vill prova på, både shojo och shonen, men som jag inte borde börja med förens något annat är slut. Problemet är att jag fasikens inte vet vart jag ska fortsätta! Vet att pojken min tycker jag skulle vara bäst om jag såg One Piece klart först, men sen när måste jag göra som han tycker? xD Tror det skulle bli enklast att satsa på D. Grey-man först, eftersom den är typ kortast. InuYasha får vänta tills allt annat är klart eftersom jag sett minst av den. Sen då? Borde försöka ta mig förbi de där sega avsnitten i Bleach få se om man kanske kan komma igång med den igen?  och One Piece (med alla sina jäkla avsnitt) ska jag väll också lyckas ta mig igenom, ett avsnitt i taget...

Vad bra, då är det bara att köra... Om det ändå var så enkelt...

Har dramor jag vill se också. Håller ju lite på med Sungkyunkwan Scandal, tror jag är på fjärde avsnittet där... Sen har jag en liten lista på annan drama jag vill se med... Men en sak i taget var det ja! För att inte nämna alla pågående mangor... Urk, jag blir nästan lite ledsen...

Kanske ska jag i kväll koncentrera mig på att se de senaste avsnittet av Big Bang Theory och Mentalist så ägnar vi morgondagen åt animen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0