Nov. 17, 2010

Äntligen! Äntligen! ÄNTLIGEN! Nu kommer julkänslorna!

Förra november och december var helt fantastiska att jag i år var lite rädd att jag bara skulle vara uttråkad och deppig i år... Men så är det inte! Idag infann sig den där förväntan, helt på egen hand! Nu gäller det att spara ihop de få slantar jag har för att hitta awesome presenter till min familj och älsklingen.  Jag ska också köpa hem en flaska hjotronglögg, för även om ingen annan i min familj dricker det så tycker jag det är sjukt gott. För att inte nämna hur skönt det är att faktiskt ha värme och känsel i tårna för en stund :P

Jag är så glad! Tror bestämt att jag den kommande timmen ska koncentrera mig på att leta lite jobb, sen ska jag gå igenom min julmusik och kolla om den duger i år med eller om jag ska leta upp något nytt. Sen har jag väll tänkt få med en liten visning av harry potter 6 också så jag har den i färskt minne när jag går på bio idag.


Wiiiiiii!

En liten stämmningsfull bild bjuder jag på:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0