Cupcakes~~ och Summer Snow ♥

Idag såg jag klart den japanska serien Summer Snow. Det var faktiskt ett ovanligt sorgligt slut trots att hela serien känts som en "lived happily ever after"-serie... Hmm, jag blir fortfarande förvånad i alla fall ;D 

hur som haver, serien var faktiskt riktigt mysig samtidigt som den behandlar några av människans största hinder i livet. Sorg, kärlek, familj. Oj, det lät som om jag tyckte att familj och kärlek är något dåligt, menade bara att de ofta är de som bidrar med problem ibland. Självfallet är det också dessa motgångar som får oss att växa upp ^__^



utöver att sitta framför min dator (vilket jag gör ofta) har jag bakat cupcakes också, det var första gången jag försökte mig på frostingen men tycker det blev bra i alla fall. om inte annat så ser de i alla fall coola ut xD


Fast mitt spritsande behövs förbättras ^_^'''

Dagens spotify:

An Cafe – Cherry Saku Yuuki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0